pondělí 23. července 2012

Hubnutí !

Jsem na cestě za hubnutím. 2 týdny jsem flákala a žrala jsem jako o život a včera jsem zase přidala jedno kilo sežráním melounu při neskutečně vtipném chatování s kámoškou.

Hubnutí neznamená jen cvičit a sportovat, znamená to i změnit jídelníček a to se mi vede docela dobře. Po 19 hodině nejím, místo bílého pečiva jím černé pečivo s paprikou, chleby, celozrnné rohlíky, jablíčka, banány, ale aspoň 2 sušenky si nemůžu odpustit, to prostě nejde :D

Takže jsem v pátek a v neděli najela 6,4 km na kole a dneska se chystám s mamčou na Jemníky MB, takže takovejch 12 km tam a zpátky, takže to kilčo dám dolů. Večer se Vám pořádně o tomhle vykecám. Páčko J.


2 komentáře:

  1. jsi ještě hodně mladá abyses trápila s jedním kilem...vyprdni se na hubnutí a dej si radši zmrzku :)

    OdpovědětVymazat