pondělí 23. července 2012

Recenze // Balea zmatňující krém

Takže, asi hned začnu.



Krém je opravdu zmatňující. Když si ho pořídí někdo se suchou pletí, tak nemůže čekat, že bude mít matnou   pleť. Jelikož tento krém je pro mastný obličej, tak je to ideální pro mě, protože se mi obličej leskne jako diskokoule. Mě to vadí a obzvlášť v létě a nejhorší je, že mám rozšířené póry hlavně na čele.

Krém má příjemnou strukturu. Není úplně té nejtekutější konzistence, ale není úplně hutný, je to něco mezi. Voní nádherně po limetkách. Vůně není něják vtíravá, je taková hodně svěží. Krém mě i trochu zchladí v letních dnech, protože se cítím jako politá šťávou z limetky právě vychlazenou. Krém se výborně rozetírá a s příjemnou vůní si s ním kolikrát dělám i masáže na obličeji. Zmatní asi minutku po nanešení, což je super, někdy i dřív. Nevydrží celý den, takže ho použijte ráno, popřípadě odpoledne (když nejste u vody) a nejpříjemnější je to večer před spaním (hezky se po té vůni usíná.)

Krém je výborný, takže se zařadí mezi každodenně používané výrobky. Cena odhadovaná na 60kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat