pátek 24. srpna 2012

Já a pohyb

Když už Vám o tom básním skoro v každém článku, tak Vám dám něco trochu většího.




Co se týče pohybu, dřív jsme se neměli moc v lásce. Já se pořád přejídala a nepřemýšlela jsem nad pohybem, bylo mi to vcelku jedno. Pak jsem došla k závěru, že cvičení a sport= pohyb je něco, co mému tělu neuškodí tak razantně jako přesmažené jídlo, sladkosti apod. Jenže, nejde o to, abych se ukazovala v plavkách (možná trochu), ale abych se cítila dobře a vešla se do oblečení, což se mi mezi lednem-květnem nedařilo. Ale těmto dnům bylo od července konec.

Sport= Co se týče sportu, ten provozuji pořád, ale neprovozovala jsem ho tolik jako teď. Dřív jsem v zatažených dnech ležela doba a pojídala brambůrky, (pokud teď lenoším, tak s ovocem nebo zeleninou a ceráliemi). Když je tedy fakt "hnusně" jdu si jen tak zaběhat. Žádné vedro, abych se skácela k zemi ani úplná zima, kde bych musela běhat s kabátem, který si musím shrnovat každých 5 minut dolů. Respektive ideální den na běhání (pro mě, nevím jak pro Vás) je polojasno nebo zataženo a  mírný větřík. Teď sportuji (nejčastěji plavu a běhám) 2x týdně, kdežto dřív jsem sportovala asi taky tak, ale ne tak intenzivně. Teď budu přes podzim běhat, jezdit na kole a v zimě...Co jiného, než bruslení. Zkrátka nejsem lenoch, jsem "snaživák".



Cvičení= Nikdy v životě jsem neprovozovala cvičení doma a teď je to moje skoro největší záliba. Cvičím moc ráda. Snažím se 2-3x týdně. Poprvé jsem začala cvičit, když jsem viděla Miley Cyrus a zkoušela jsem Pilates, které nejsou moc účinné, než jsem našla:



Jejich cviky jsou fakt úžasné. Fungují a to zatraceně hodně a proto se nevracím k jiným cvičením (dnes vyzkouším Jillian Michaels.)

Takže, holky, pokud chcete hubnout, tak pravidelně jezte, sportujte, cvičte, užívejte si a hlavně nehladovte.


Žádné komentáře:

Okomentovat