čtvrtek 23. srpna 2012

No stress ...

To je ale perlení, no nic, jdu k věci 

"10 dní prázdnin a konec!"
Mně to ani tak nevadí. Ale přesto mi vadí, že to uteklo tak rychle. Těším se a jsem zvědavá, jaký budeme mít rozvrh. Prázdniny utekly jako voda a přesto některým z nás nestačili ty 2 měsíce.

Ale jsou ještě prázdniny, tak jdeme k nim. Já jsem je trávila jako "každé prázdniny" doma nebo na koupališti. Táta chce jet na konci září nebo na začátku října do Paříže. Já bych osobně byla nejštastnější člověk na světě, protože jsem nikdy nebyla mimo ČR a Paříž mě neomrzela ani za ty dva roky, co tam chci jet. A miluji fotky noční Paříže a francoužštinu samotnou, která se moc dobře poslouchá. Jeli bysme tam autobusem (chrápání ostatních přetrpím tím, že si stáhnu tunu filmů, ale po dvanácté hodině stejně usnu.) Hotel, v něm se vyspím a celý den budu chodit po Paříži, takže na mě nebude mít stoprocentní vliv. Táta nechce poznávací zájezdy, protože na prohlédnutí Louvru budete mít třeba jen 20 minut a chodit 3 dny s těmi samými lidmi se nám fakt nechce. Táta tam byl před 20ti lety a chce mi říct po svém,  kde se co změnilo a hlavně budeme moct být u Louvru třeba hodinu.


Ale teď ke včerejšku.
Šla jsem do DM jako každý víkend a chtěla jsem pastu na zuby co na ní dávají reklamu a vidím tam nějákou novou kolekci od essence tak tam jdu a jsou to všechno takové šťavnaté barvičky, ale ceny byly z předchozí kolekce a kouknu nahoru a ta mají nové laky colour&go, tak jsem si vzala takový růžový. Já růžovou nemám moc ráda, ale téhle šťavnatě letní barvičce se nedalo odolat, takže jsem si jí vzala. Akorát, že místo 30kč to stojí 40kč, protože je jí tam víc. Přidali tam některé barvičky, co dřív v těch menších nebyly. Pak deodorant od baley, který úžasně voní po granátovém jablku. No a balzám na rty, který jsem si vybrala moc dobře. Voní po žvýkačkách tutti frutti, takže bych ho nejradši snědla. Třpytí se, ale hydratuje perfektně. Určitě to musí už mít všude.

Nebudu Vás napínat a dám Vám sem fotečku a odkazy, kde o najdete. 

KISS CARE LOVE balzám-já mám fruit crush
COLOUR&GO lak- já mám 106 off to miami


Žádné komentáře:

Okomentovat