neděle 2. prosince 2012

Agentka LADY-SEVENTEEN17 je zpět!

Skoro 2 měsíce bez aktivity, znáte ty každoměsíční výmluvy.....UČENÍ!
Někdo se tak na neaktivitu vymlouvá a někdo ne, já jsem na ten blog skoro zapomněla, což mě moc mrzí, protože se nemůžu dočkat jedné věci a to, že jedu v úterý do Vídně se školou, tedy přesněji s 9.třídou a autobus se doplní několika šesťáky. Jednoznačně se tam těším, protože jedu poprvé do ciziny a proto, že si budu moct prohlédnout něco, co jsem ještě nikdy neviděla a navíc Vídeň není daleko, takže jezdit tam každý   rok na Vánoce si myslím, že je super.

Samozřejmě si musím sbalit sváču, pití a taky mobil s tunou písniček, protože co mám dělat 4 hodiny v autobuse. Ledatak si číst, spát nebo poslouchat ostatní. Vyjíždíme v 5:30 ráno, takže zejtra se Vám ozvu odpoledne, ale pak už mě tu nečekejte.A nebojte, pár fotek Vám sem dám, protože chci, aby jste viděli, jak jsem prožila svojí první cestu autobusem mimo ČR.



Žádné komentáře:

Okomentovat