neděle 23. prosince 2012

Zabaleno, uklizeno, teď jenom usmažit řízečky

Zdravím Vás. Je tu 23.prosinec a já sedím u počítače, nic zajímavého nedělám a navíc mám strašný hlad. Co nevidět tu bude Nový rok a s Novým rokem větší rozum (nevím jak u mě, protože jsem blázen odmalička.)


Stromeček jsme s mamkou zdobili včera v jedenáct večer. Jak jsem říkala, je v červeno-stříbrné barvě. Čokoládových ozdobiček tam moc není, protože jsem skoro všechny snědla (jen ty bílé, protože hořkou čokoládu nensáším.)

Jediné, co potřebujeme udělat je osmahnout řízky, kapr letos asi nebude, protože toho jí jen můj táta, který tu letos kvůli problémům s mamkou nebude. Dárky jsem všechny viděla, takže nějáké "extra" překvápko to nebude. Možná ještě brácha s mamkou něco koupí, protože jsem byla celý rok strašně hodná :D

Já se jdu válet, čučet na filmy a zítra Vám sem přidám něco dopoledne.


Žádné komentáře:

Okomentovat