sobota 18. ledna 2014

Napětí

Vy asi ještě nevíte, co tím myslím, že? No blíží se mi výběr střední školy. Za ani ne dva týdny je pololetní  vysvědčení. Netuším, jak vy, ale tohle bude asi moje nejlepší vysvědčení za éru druhého stupně (a ano, bude to vyznamenání), ve velké podstatě bych nemohla přinést domů trojku, přeci jenom devítka je opakování předchozích ročníků (hlavně matika, čeština a celkem i zeměpis), jinak přírodopis minerály a dějepis dějiny 19.- 20.století. 

Já osobně chystám přihlášku na obchodní akademii (akademie zní tak dobře)... Ale kvůli tomu tam nejdu. Mamka je právě pro obchodku, má na to celkem pozitivní názor, jelikož moje ségra úspěšně před 6 lety odmaturovala soukromou školu, na niž jsou celkem lákavé obory, akorát školné mě děsí.

Další volbou je zdravotní škola. Musím se přiznat, že biologie mě minulý rok velmi chytla a velice jsem se v tom s nadsázkou ,vyžívala'. Tátovi to přijde jako celkem dobrý nápad. Další věc je, že bych byla radši zubařka, jak se patří, ale nechci na gympl. No, ale to nejtěžší přichází, strašně mě láká žurnalistika, to by mi spíš změnilo život (být takhle redaktorka časopisu, ale pocit pomocné sestřičky u zubaře nebo finanční poradkyně také není k zahození.)



Žádné komentáře:

Okomentovat