sobota 29. března 2014

Ach jooo ...

Asi čekáte, že Vám sem napíšu něco inteligentního a smysluplného. Ale asi jo, já na blogu jiný způsob vyjadřování nevyznávám.

Snažím se (ale neúspěšně) hubnout. Asi si říkáte, jak je to možné, ale je to naopak velice prosté a jednoduché. Jídlo, jídlo a zase jídlo. Okolo mě se hemží velká spousta malých věciček, kterým strašně snadno odolám a na žádné hubnutí nemám pomyšlení (trochu). 

Ne, že bych jim propadla, to ne, přeci jenom mi nejsou jen tak dostupné, v Praze nežiji. A jsou to Reese's. Já se nikdy nepovažovala za člověka, který by něco takového jedl. Mám chuť na další. KLID!

Asi tušíte, že součástí každého článku je škola. Do necelého měsíce by mi měly dorazit výsledky, jestli jsem byla přijata nebo ne. Upřímně? Napětí, které si prožívala celá deváťácká banda, jsem brala s nadhledem a s pocitem, že to bude snazší, než si myslím. A výsledek je asi takový, že mám strach jako  Brno.



Žádné komentáře:

Okomentovat