pátek 4. dubna 2014

Áááááá

Za prvé, nejsem sice pravidelný ,,příspěvkář", ale začnu o to asi nejspíš usilovat. Za druhé, je brzo ráno a já dostala chuť na blogování a za třetí, chystám se na jeden výletík, jenž pro vás nebude nic neobvyklého.

Jelikož si můj táta velice oblíbil jízdu vlaky, tak se vydáváme do Prahy vlakem. Neděle je pro mě spíše učící den, ale hodlám to tento víkend zkombinovat. Normálně jezdíme v neděli, ale pochopitelně bychom tam nemohli být dlouho, protože škola je škola, takže jsme si tentokrát vybrali sobotu. Není to jen z tohoto důvodu, začalo krásné období a většina (spíš všechny) holky začaly sportovat, vyžívat se ve zdravé stravě a redukovat příjem. Já na to mám náladu jen o víkendech, tudíž jsem schopná spálit více jak polovinu toho, co jsem přijala a to je velice špatné pro můj organismus v tomhle vedru. Ale abychom se dostali k věci. Dneska bude výlet pro změnu picí. V mém milovaném Bubbleology (ano, se  Starbucks jsem se na neurčito rozešla) mají po čase ochutnávku Marshmallow symphony. LIDI, KDO TO JEŠTĚ NIKDY V ŽIVOTĚ NEPIL, JDĚTE TO ZKUSIT! Je to ta nejlepší věc, kterou jsem kdy ochutnala, takže jdu dneska tuto chuť po půl roce oživit.

Minulý týden byl divoký v pravém slova smyslu. Vylezli jsme na Petřín a po mém strachu z výšek přišla chuť a odhodlání zkoušet nové věci, strach byl takový ,,malý zmetek", který nade mnou pořád vyhrával, ale v neděli jsem mu normálně vytřela zrak, no a do toho ještě 20 km. Bože, dneska mám limit 12 km, tak doufám, že svou vášeň v chození oproti minulému týdnu zkrotím.


Žádné komentáře:

Okomentovat