úterý 9. dubna 2013

Nové město lásky 1.část


Pro Directionerky tu mám imagine, kterej má tři části (teda pět, dvě jsem ještě nenapsala)
Místo mě nebo Maggie si představte sebe, ať je to lepší :)




Jen tak si jdu sednout k počítači vybrat kámošce dárek. Zájedzy jsou od 2000,-, takže se vyplatí jí koupit takovej dárek.
Najednou zvoní mobil, tak ho zvednu a protože je na něm kámoška zařvu "Všechno nejlepší!", "Co blázníš, mám ohluchnout?"
"Promiň" odpovím,
"Ne, to je dobrý, neomlouvej se"
"Musím ti něco říct!"
"Povídej" vykřikne kámoška nadšením
"Zejtra přijď k nám"
"No to je fakt překvapení!"
"Ale, to překvapení tady čeká u mě"
"Tak jo, budu tam asi ve 12 hodin"
"Tak jo a promiň, že ti dám dárek až zejtra"
"To nevadí" odpoví kámoška

První den končí a obě se nemohou dočkat ...

Crrrrrrrrrrrrrrrrrrr
"Jé čaaaaaaaau" vykřineme obě
"Mám pro tebe velký překvápko"
"Tak sem s ním!"
"Tadááááááááááááááááááááááááá" na počítači je zobrazena stránka se zájezdem do VB
"To si zaplatila ty 3 000,- za mě?"
"Proto, aby ses tam podívala udělám všechno, ale radši pojedu s tebou"
"Seš nejlepší kámoška" vykřine a obejme mě

Společně balíme, protože druhý den odjíždíme (její mamka to věděla, že jí koupím zájezd, takže se nemusela ptát"
..........................................................................................................................................................

Už jsme dojeli na místo, přesněji do centra Londýna. Rovnou jsme skočili do hotelu, odnést si věci :)
Pak následovala cesta na London Eye, Oxford .........
"Seš fakt nejlepší kámoška! Nic lepšího jsem si nemohla přát"
"Nemáš vůbec zač, budou to naše nejlepší 4 dny"
               .
               .
               .
               .
Další den jsme vyrazili na nákupy
Obě jsme velké fanynky 1D, takže jsme museli shlédnou nějáké jejich věci.
Ale potkala nás věc, jako nikdy předtím.
Když jsme vlezli dovnitř, byli tam kluci!
Dlouhý pult plný podpisových kartiček.
Měli mít zamčeno, aby tam nelezli fanynky, ale mi jsme to stihli včas.
Vybírali jsme si věci, které si chceme koupit, ale z kluků jsme nemohli spustit oči.
Najednou k nám přišel Harry a usmál se na nás, já byla sice zrudlá, ale zasmála jsem se taky

"H-h-h-h-h-h-h-h-h-h-i"
Jo, takhle pomalu to z nás šlo.
Ty hebké vlasy, lišácký úsměv a nádherně vonící.....tričko!

"Hele, mám jít za Niallem ?"
"Proč ne, možná je to jediná možnost je vidět" řekla jsem kámošce a popostrčila jí blíž ke klukům
"You´re so beautiful" Liam vyhrkl na mojí kamarádku
Než stačila něco říct, vtáhl jí k sobě, posadil na klín a celou dobu si spolu povídali
Ostatní kluci odešl a zůstala jsem tam já a Harry, Niall šel s kámoškou do restaurace.
S Harrym jsme si začali povídat, asi takových 30 minut
Pak jsme k sobě byli blíž a blíž najednou jsem ho trochu odstrčila, on přišel ale blíž ke mně a políbil mě na krk.
Bylo to to nejhezčí, co mě mohlo potkat.
"I love you Harry" řekla jsem
Harry se jen usmál a políbil mě.
Líbali jsme se a on mi pošeptal do ucha:
"You´re the best fan I´ve ever met"
Oba jsme se na sebe usmáli a znovu se políbili.
Na druhý den mi dal pozvánku na jejich koncert do VIP.
Roloučili jsme se tím, že mi dal pusu na tvář a odešel.
Já se zčervenala a byla jsem ztuhlá, protože to byl nejlepší okamžik v životě.

Mezitím přišla kámoška a začala:
"Niall  mě políbil na čelo a řekl mi, že mě zbožňuje od prvního okamžiku a že já jsem holka, kterou by v tuhle chvíli chtěl, dal mi lístek do VIP na koncert a odešel"
"Jsme nejšťastnejší holky na světě"


....................................................................................................................................................
Další den jsme se vyparádili a šli na jejich koncert.
Najednou jsme se cítili jako v nebi.
Začali zpívat I WANT a pozvali si nás na podíum.
Všem v hale, 40.000 lídí nás představili jako jejich přítelkyně.

Hned po koncertě jsme zavolali mamkám,
ty za námi přijeli a mohli jsme tam zůstat až do konce měsíce, čili 3 týdny.

......................................................................................................

Kámoška Markét v té době neměla moc peněz, tak jsem se rozhodla, že jí k narozkám udělám radost.
Ještěže jsem to udělala, protože to byly nejlepší chvíle v našem životě.
Teď jsme jejich přítelkyně a jezdíme s nimi na všechny koncerty (pšššššššt, ještěže nás nikdo nevidí)

A teď mě omluvte, musím jít Harrymu uvařit večeři.

Žádné komentáře:

Okomentovat