pátek 19. dubna 2013

Rozhovor s Lou (GetTheLouk)





     


Už víte? Já doufám, že jo. Lou je podle mě nejlepší blogerka a vlogerka široko daleko. Zahraniční weby, které se věnují tomu samému, co Lucka, mě ani tak neberou. Doufám, že si aspoň trochu pošmáknete :D.



1. Když si byla mladší, měla si nějákou oblíbenou blogerku co se týče kosmetiky?
Když jsem byla mladší, tak jsem se o kosmetiku moc nezajímala. Navíc blogy zaměřené na kosmetiku nebyly tak rozšířené. Jestli vubec nějaké byly. Takže jsme nikoho nesledovala v tomhle oboru. 

2. Jaký druh videí děláš nejradši? (Nákupy a novinky, přešlapy a objevy ...)
Podle nálady. Vždycky se snažím točit to, na co mám náladu a co se mi chce točit. Doufám, že to je na videích i vidět. :-) Někdy mám mluvivou a někdy kreativní na tutorial :-)

3. Jak dlouho ti trvá příprava na jeden tutoriál (mezi to počítám i sestříhávání videa.)
Jde o to. Co to je za tutorial. Ale příparava je něco mezi 30 až 60 minutama. Někdy na to musím i něco vyrobit či nakoupit, tam pak čas pak rapidně stoupá. Točení samotné je něco kolem hodiny. Stříhání a psaní a natáčení zvuku je pak něco kolem třech až pěti hodin. Zas záleží na náročnosti střihu. Samozřejmě se občas něco pokazí, ale jinak to bývá tak pět, šest hodin práce na jeden tutorial :-)
4.Jednou se prostě rozhodněš, že nemáš co dělat, tak zajedeš do drogerie. U čeho se nejvíce pozastavuješ a kolik času tam trávíš?
 To se mi moc nestává, ale vždycky strávím nejvíce času u novinek. Zbytek totiž znám :-D

5. Kolik šuplíků zabírá tvoje kosmetika?
Momentálně tři, mám vyklizený čtvrtý, ale už asi dva měsíce se mi daří, že není potřeba a byla bych ráda, kdyby to tak zůstalo. 

6. Měla si někdy problémy s akné?
Naštěstí nikdy ne. Sem tam nějaký pupínek v pubertě a občas i teď, ale je to spíš tak tři do roka. Což se nedá považovat za problém. A musím říct, že jsem za to strašněe ráda. Moc si svých genů za to vážím. :-D

7. Jsi pro parfémy v rozmezí 200-300 ,-, nebo 600,- a víš?
Jsem pro ten, co mi voní :-D Větsinou jsou to ale ty dražší. Ale to, že v Sephoře stojí 2 000,- neznamená, že si ho na internetu nelze koupit za 800,- :-)

8. Kdyby si měla z hořícího domů zachránit 3 produkty, co by to bylo a proč?
Asi počítač, mobil a pak asi moje dražší kousky osobních věcí. Ale mobil je z praktických důvodů. Pc skoro taky. Zbytek jsou jen věci, které lze nahradit. Kosmetika by to určitě nebyla. 

9. Kolik si ochotná dát peněz za rtěnku?
Jak kdy a jak za jaký odstín. Ale i osm stovek. To ale vyjímečně. Běžně spíš tak okolo 500, ale taky to neni za každý odstín. Ono je to jedno. Prostě si musím být jistá, že odstín unosím, je nečím vyjímečný a budu ho nosit ráda. :-)

10. A nakonec, máš nějáký produkt, kterému si zprvu věřila, ale teď už ho nehceš ani vidět?
Trošku je to Urban Decay Primer Potion. Mně nedělá extra službu. Stejně jako krém od Zijaji. Řasenka od Rimmelu Sexy Curves. Bylo by toho víc. Prostě mi to jen nesedlo. :-)

L.


Lucce moc děkuju za rozhovor, některé otázky byly takové narychlo vymyšlené, ale doufám, že si počtete.

Žádné komentáře:

Okomentovat