středa 24. dubna 2013

Depresed?

Nazdárek ladies,
Dnešek je na nic... No, každý z naší třídy by řekl, že to říkám jen kvůli tomu, že jsou třídní schůzky. O tom to, ale tolik není, že dostanu 4 z informatiky tuším -_- 
Další věc je- Na 1D3D This Is Us má prý být dabing (NOOOOOOOOOOO!) 
A třetí- nemám žádný silonky :'( , no totiž mám dost dlouhý nehty a ty mi je vždy protrhnou -_- Takže pořádné léto se nekoná (a já chtěla nosit šaty a kraťasy atd.) 
Hmmm... tak jsem se rozhodla dát sem nějaký písničky na deprese

Ed Sheeran- A Team
Jakákoliv písnička od něho je úžasná a dá se u ní brečet do polštáře ;)

Little Mix ft. Missi Eliot- How ya doin' 
Každá písnička od nich mi dodá chuť do života.
¨


Justin Timberlake- Mirrors
Nikdy jsem ho moc neposlouchala, ale tahle písnička je bomba


Macklemore- Trift Shop
Já to prostě milujúúúúú <3


Tak se mějte a žijte si zbytek dne a pořádně! -Maggie¨

Quote-quotes-favim.com-671819_large



Žádné komentáře:

Okomentovat