středa 1. května 2013

Rozhovor s Péťou (Petralovelyhair)






Dnes tu mám kratší rozhovor s Péťou, kterou jsem zatím osobně nepotkala, ale chtěla bych, protože mi nha videích připadá jako strašně milý člověk a mám jí moc ráda.


1. Co říkáš na líčení slečen pod 11 let?

Já úplně rozumím tomu, že doba pokročila a že když bylo mně 14, tak nebylo ještě úplně normální se líčit do školy, zatímco dnes se líčí holky už ve 12. Jakkoliv to považuju za zbytečné, protože většina z nich má obličej jako panenka, tak jim to stejně nikdo nevymluví. Tudíž bych doporučila pouze řasenku, případně jemné pastelové stíny a lesk na rty, maximálně trošku korektoru, když je to třeba, nebo transparentního pudru. Určitě bych vynechala černé stíny a linky. 

2. Kolik času si nejvíce pobyla v drogerii?
Jé tak to nevím :D,ale klidně jsem schopná tam strávit hodinu! 

3. Kolik voňavek spotřebuješ během roku?
Své oblíbené voňavky si šetřím, takže jemám déle,ale jinak bych to tipla tak na 2-3.

4. Jsi příznivcem drogérkové a levné kosmetiky nebo té dražší?
Já si myslím,že mezi levnou kosmetikou se dají najít perly, stejně jako mezi drahou propadáky. Takže se nsažím vybírat si to dobré y kosmetiky levnější, většinou nepoužívám dražší značky. 

5. Jakého produktu se nehodláš vzdát?
Určitě balzámu na rty a denního a očího krému, bez těchto věcí bych asi nepřežila :D, protože mám sušší pleť a když se nenamažu, hrozně mne pne a svědí. 

6. Kolik nejvíc by si uratila za parfém?
Já sama asi 1000- 1500Kč,ale musím přiznat, že  jsem jako dárek dostala parfém, který stál přes 
2tis.

7. Máš nějákou kamarádku, která je kosmetička a chtěla by si s ní udělat nějáké video?
Kamarádku kosmetičku nemám žádnou. 


8. Jaký zvířecí vzor by měla mít tvá kolekce oblečení?

Já na zvířecí vzory moc nejsem, jsem spíše romantický typ, takže místo leoparda bych preferovala kytičky :D...... 

9. U jakého produktu lituješ, že sis ho koupila?

U některých věcí ze základní řady ELF, třeba štětce, jsou fakt hrozné. 


10 Jaké jsou tvé oblíbené vlogerky a krátký důvod proč?
Těch je hodně, především Emily Noel, MakeupGeek, Pixiwoo, Lisa Eldridge,  Luxy Hair. Mají krásně propracované tutoriály a ve svém oboru jsou podle mě špička. 






Žádné komentáře:

Okomentovat