středa 15. května 2013

I'm not psycholog... I'm not gonna help you...

Nazdar,
Abych byla stručná, proč si lidi ke mně furt chodí pro rady, nebo si myslí, že jim pomůžu? Jako kdyby to byla jenom moje BFF tak nic neřeknu, ale poslední dobou dostávám otázky typu: Koho si mám vybrat? Myslíš, že je hezkej? Co si mám vzít na sebe? (hey, jako kdybych někdy byla v tvým šatníku) Proč mě nesnášej? Co jsem komu udělala? (to se vlastně ptám sama sebe :D) Budeš moje máma? (a tohle se doopravdy stalo, jeden páťák mi říkal teto a změnil to na mámo).
A tohle se valí ze všech stran naprosto od všech...
Třeba dneska před občankou... Zmlátili jednoho spolužáka (já mu říkala, že nemá provokovat) a on se šel doslova vybrečet ke mně (ne že by to bylo poprvý). 
Už mě to prostě štve, já chápu, že lidi potřebujou pomoct, ale já nejsem jedinej člověk na planetě.
-Maggie
Velký

Žádné komentáře:

Okomentovat