neděle 25. srpna 2013

Co se týká hubnutí ...

Co se týká hubnutí, mám v tom vždy naprosté jasno. Omezit sladké a slané, přidat více porcí ovoce a zeleniny.  To ovšem nemůže pochopit můj táta, který mi pod nos cpe čokoládovo-smetanové indiánky z německého nákupu,  kde jsem si pár věcí sladkých koupila, ale polovině věci jsem nemohla odolat, ta druhá zůstala na pospas někomu jinému. Žádnou z dobrůtek jsem si ještě nedoprala. Ačkoliv jsem si myslela,  že si toho vezmu víc, ale sledovala jsem množství kalorií,  škoda, že ve 400 g bonbónů není tolik kalorií,  jako ve čtvrtině balení.           

Nicméně, zpátky k hubnutí. Vlastně jidlo je jeho součástí. Začala jsem ujíždět na ovocných a zeleninových salátech. Abychom nemluvili jen o jídle,  mým nejoblíbenějším pohybem je především chůze,  která má, nikdy jsem si to nemyslela, výborné výsledky. Dalším favoritem je plavání,  ke kterému se teď bohužel nedostanu, protože bude škola, ale až nebudu mit nervy 'v hajzlu', tak si budu dělat plavecký týden. Máme ještě týden,  takže držte palce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat