středa 28. srpna 2013

Posledních pár dní!

Posledních pár dní a prázdniny budou u konce. Pro mě to jsou poslední prázdniny na základní škole, ačkoliv se mi odtamtud nechce kvůli některým učitelům, protože s námi jednali i kamarádským způsobem. Prostě, se mi bude stýskat, nebudeme si nalhávat, že ne.

Jak asi někteří víte, včera dávali na MTV VMA's, lépe řečeno Video Music Awards. Poněkud přísný táta mé kamarádky, která se mnou sdílí tento blog, nám nedovolil dívat se na televizi, takže sleduji předávání cen právě teď. Jak teď koukám, Justin Timberlake předvedl skvělou show, být tam, byla bych asi mrtvá, protože teď mám husí kůži. Skvělý je, že se mu po velkým comebacku, lze to tak říct, povedly všechny písničky a bylo by na místě si to album koupit, protože určitě stojí za to.

Trošičku mám strach z Miley Cyrus, která předvedla show, která říká "nejsem už malá holka, tak už mě tak neberte". Sprostá gesta, erotický kontext, prostě hrůza. Kdyby aspoň její tanec stál za to, ale hýbat se ze strany na stranu umí každý, a předvádět taková gesta též. Jsem na konci, takže jsem zvědavá na Katy Perry a na zbytek.

Žádné komentáře:

Okomentovat