úterý 31. prosince 2013

2013 ... Vyčkejte, akce dokončena za 5 hodin a 8 minut

                              Jak jsem Vám slíbila, na Silvestra si na Vás udělám čas vždycky.


 Rok 2013 se chýlí ke konci, ani ne 6 hodin a přijde na to typické připíjení, ať už v rodinném kruhu, nebo trávení času s přáteli. Jak víte, každý rok nám přinese spoustu zážitků, které většina z nás ještě nevstřebala, například já, proto se mi z tohoto roku vůbec nechce. 



To, jak bude příští rok vypadat, záleží jen na nás. Tento rok se předchozím nevyrovná, zažila jsem spoustu věcí, poznala nové lidi. Až teď na konci si uvědomuji a vybavuji ty nejzažitější události, které se během tohoto roku staly, chce se mi tak trochu brečet. I když v tomto roce bylo spoustu zlomových událostí, které spolu přinášely i nějaké ty ,mínusy', byl to pro mě jeden z nejlepších roků. V tom příštím mě a všechny deváťáky čeká to největší rozhodnutí, které změní celý náš život. Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale nestačí makat jen od deváté třídy, ale i od osmé, ve které se ,koncové' vysvědčení podává na přihlášky, čím lepší vysvědčení, tím budete výš a budete mít větší pravděpodobnost, že příští školní rok do té školy zasednete právě vy. 

Takže to ukončím. Všem, i těm, kteří berou oslavu Nového roku jako úplně obyčejný den, rok skončil, tak už to prostě je, šťastný vstup do další etapy vašeho života, mějte se dobře, hledejte nové lidi, kteří budou součástí vašeho života.

Žádné komentáře:

Okomentovat