pondělí 30. prosince 2013

Ani se mi z toho roku nechce

Rok 2013 se chýlí ke konci a mně z něho vůbec nechce ven. Zní to divně, ale tenhle rok jsem byla člověkem spokojeným, žádné újmy na zdraví (kromě mojí rozbité hlavy), a nějaký špatný měsíc, který s mým pesimistickým pohledem na svět docela (ne docela, brutálně), zničil moje představy. Příští rok bude spíše rokem napětí a hlavně rokem, kdy mi začne nový život - volba střední školy. Chci studovat v Praze a dojíždění mi zrovna nepřipadá na chuť, plno peněz za naftu, ztráta času a hlavně únava (i když po dosažení dospělosti by nebylo špatné si najít v městě školy nějaké hnízdo). Vůbec mě dojíždění netáhne a radši bych volila snazší cestu - zabydlet se právě v Praze. 

Další spád by to mělo na mojí psychiku, nedokážu si představit fakt, že bych opustila zázemí a svoje nejbližší po 15 letech a zabydlet se v úplně novém městě, v takhle velkém městě. Dva roky bych jako mláďátko bydlela s jedním z rodičů. Vůbec si nedokážu představit samu sebe v tak velkém městě, navštěvovat zbytek rodiny jen parkrát do měsíce - teď momentálně se dostávám do situace, kdy bych nejradši neexistovala, zatraceně těžká situace. 

Momentálně si stojím za svým, nemám nikoho (jednoduše, všechna přátelství jsem si pohnojila, i to nejlepší přátelství). O ničem s nikým nemluvím, ctižádostivost ve mně pořad je, ale teď svoje city dávám najevo jen v obklopení mých rodičů, prostě jsme si zbyli.

Zítra večer začne to volné popíjení, tancování a čekání na příchod roku 2014. Těžko uvěřitelné, ale holka jako já radši stráví večer jako hodná holka - dětské šampaňské, střízlivá duše - chci se dožít rána , a zahájení četby nové knihy typického dívčího rázu. Já spíše začnu teď, zítra se Vám vypíšu tak jako každy rok. Aspoň na Silvestra se tu pravidelně objevuju. Pá 









Žádné komentáře:

Okomentovat