úterý 31. prosince 2013

Je to tady!

Instalace roku 2014 proběhla úspěšně. Musím Vám s radostí oznámit, že jsem střízlivá, jen pod vlivem dětského šampusu, tak jak jsem sama sobě slíbila, ale stále chybí nějaké to předsevzetí. Moje předsevzetí se mění z hodiny na hodinu. Dospěla jsem ale k závěru, moje předsevzetí zní ,každy týden v roce ochutnat jednu věc, která se mi loni hnusila'. Zní to divně, ale je to promyšlené, už někdy od listopadu. Věřte mi, že těch věcí, které já nejím, se bez problému vejde do cca nějakých 56 týdnů v roce? (Jen tipuji, jsem líná zjistit si počet týdnů v roce, ale nějak tak to bude).

Doufám, že jste zakončili rok jakkoliv a kdekoliv. Ať už jste strávili večer u televize s rodinou, ve městě s přáteli, anebo jste odletěli na oslavu Nového roku někam za novým poznáním. Ráno, až se vzbudím, chci se vzbudit s pocitem, že tento rok bude lepší a mnohem skromnější (viď, tati).

A protože nejsem blázen a nebudu vstávat brzy, zkusím konečně zalehnout a celý den proležím u knížek, prohlížením časopisů a takovým tím novoročním vzděláváním. Šťastný Nový rok 2014 💫🎉

                  N. 

Žádné komentáře:

Okomentovat